Sider

fredag den 30. oktober 2009

"Nogen skal slå i bordet!"



Jeg kom lige forbi dette billboard i går. Først troede jeg, at det var en parodi-valgplakat, men det gik op for mig at det rent faktisk ER Vibeke Storm Rasmussens alvor at lave valgkamp med slogan´et "Nogen skal slå i bordet - for patienterne"
Man kan jo så undre sig over valget af slogan. Mener hun mon selv, at det er i patienternes interesse at en ambulance i København nu er 13 minutter om at komme frem, i stedet for 5,19 minutter? For det er jo hende der står i spidsen for Regionens omlægning af beredskabet.

Nej, det er altså bare ikke troværdigt! Personligt vil jeg gerne slå i bordet for patienternes skyld - og det gør jeg så den 17. november til regionsrådsvalget. Ærgerligt at Socialdemokraterne, som jeg ellers sympatiserer med, har fået sådan en som Vibeke Storm Rasmussen som frontfigur ift. det kommende valg. - Ikke om hun så var den sidste kandidat i verden ville jeg sætte en stemme på hende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar