Sider

mandag den 26. oktober 2009

Og moralen er...

Her til aften besluttede jeg mig for at udskyde træningen til i morgen (så er det okay - det er noget helt andet end at pjække. - Ikk´?). I stedet kørte jeg i Føtex efter æbleskiver. Jeg parkerede og spottede med det samme flokken af 'seje drenge' i lidt for stort tøj, som stod foran indgangen til centeret. "Møgunger" tænkte jeg, da jeg måtte masse mig ind forbi dem.

Ned i Føtex, æbleskiver og det nye Woman under armen og over til kassen. Men hov, hvor er dankortet? Jeg havde det helt sikkert i venstre lomme! "Hmm, måske er det røget ud oppe i bilen?" tænkte jeg for mig selv, og gik op for at kigge. Hæ, møgungerne var væk da jeg kom derop igen.
Nå, intet dankort i bilen. Flashback - hvor tæt var jeg egentlig på ham knægten, da jeg møvede mig ind igennem døren - ret tæt. Tydeligvis tæt nok, til at han lige kunne snuppe dankortet i min lomme!

Øv, øv, øv - heldigvis var min pung, mobiltelefon og 2 x bilnøgler i den anden lomme. Hvis de havde nappet bilen var jeg for alvor blevet sur! Desuden har de sikkert ikke fået noget ud af det, da de kun har haft 5-7 minutter til at finde et sted, hvor man kan bruge dankort uden at skulle taste koden. Møgunger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar