Sider

søndag den 25. oktober 2009

Julie & Julia



I dag var jeg med et par veninder i biffen. Det er tilsyneladende "Store Biografdag" i dag, så en billet kostede kun 35 kr. - det kunne selv min elevløn holde til.;o)
Vi så en top-hyggelig film; Julie & Julia. Jeg vil ikke begynde at fortælle om handlingen, da jeg helt sikkert ikke vil kunne yde den retfærdighed, men den gav stof til eftertanke (og inspiration!).
Den er perfekt til en mørk, ruskende vinteraften og jeg kan varmt anbefale den! Bagefter gik vi ned i Strædet og fandt en hyggelig café, hvor vi sad et par timer - en dejlig måde at bruge søndag eftermiddag på...

Mange af mine klubkammerater har brugt dagen på at køre Gribben i stedet. At dømme efter de billeder, som jeg har set indtil videre, var biffen helt klart det kloge valg - selvom mudder siges at være sundt for huden..;o)

2 kommentarer:

  1. Pat veninder? PAT veninder??!!!
    Jeg er sgu ikke din pat veninde.

    NÅ!














    :D

    SvarSlet
  2. Solly, det er hermed rettet. Til mit eget forsvar vil jeg sige at t og r altså sidder lige ved siden af hinanden...;o)

    SvarSlet