Sider

tirsdag den 20. oktober 2009

Skriveblokering?

Nå, så fik vi overstået forsøgene til vores kemi-rapport. - Selv jeg syntes, at de var meget simple, så alle har vist kunne være med. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg synes at det var helt forsvarligt at slippe 22 mennesker løs i et forsøgslokale med både natriumhydroxid og saltsyre. Jeg husker det altså som om at det er meget farligt, og at vi havde både handsker og briller på, dengang vi brugte sådan noget i gymnasiet, men den slags gør man det åbenbart ikke i længere... - Men pyt, der var ingen der kom til skade, mistede synet, eller noget andet af de skrækscenarier, som jeg havde inde i hovedet.

Nu har vi uddelegeret, så vi skriver lidt hver, inden vi mødes her hjemme i morgen formiddag (vi har nemlig fri hele dagen, så vi kan skrive kemi-rapport!;oD). Det er som om min hjerne ikke helt virker, på det her område og jeg tror jeg må lægge det til side nu, inden jeg bliver bims. Jeg har fået skrevet 1½ side (medregnet illustrationer), og så har jeg købt ind til at jeg kan lave chokoladekage i morgen, inden gutterne kommer. - Man må bruge de kneb man kan, og jeg satser benhårdt på at kagen skaffer mig lidt goodwill i gruppen.;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar