Sider

fredag den 23. oktober 2009

Så prøver vi igen...

I dag har jeg netop afsluttet 3. skoleperiode i min uddannelse. Ugerne har handlet meget om sundhed, ergonomi og om hvordan vi skal gebærde os således at vi ikke har ødelagt os selv efter 10 år i faget.



Jeg er derfor kommet frem til, at jeg nok ikke holder så længe, hvis ikke jeg gør noget aktivt for det - og så er jeg pludselig tilbage, hvor jeg slap for et halvt år siden: styrketræning i et fitnesscenter.*suk*
Jeg ER bare ikke til at stå i kø til maskinerne, undvige mere eller mindre dopede fyre i frivægtsrummet og slippe fra den enorme mængde 17-årige piger i lidt for stramt tøj, hver gang jeg skal træne. - Næ, giv mig frihed og plads, så føler jeg mig hjemme!

Anyways, så må jeg bide i det sure æble, og bare nyde at jeg ofte vil kunne træne om dagen, når jeg ikke er på vagt. Ryggen, maven, ben og arme skal i hvert fald rettes til, så jeg fortsat kan være sund, rask og stærk i mange år endnu. Så jeg har netop afsluttet min web-indmeldelse (så kan jeg ikke nå at fortryde). Nu skal jeg bare lige lægge et program og så er jeg klar til min nye, sunde livsstil! (Og så satser vi på at den holder læææænge!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar