Sider

onsdag den 21. oktober 2009

Vil du høre en hemmelighed?

Ej, det er lige før jeg synes det er så slemt, at jeg ikke engang vil dele det med jer. Men omvendt, så synes jeg at resultatet er så flot at jeg bare MÅ dele det.
Jeg anser egentlig mig selv, som ret huslig. Der er dog et enkelt område hvor det halter gevaldigt: vinduespudsning! Det er simpelthen min hade-hade opgave, og det er KUN som seriøs overspringshandling det nogensinde bliver ordnet.

Sidst mine vinduer blev pudset, var derfor i foråret 2007, da jeg skrev fagprøve. Og så i går, da jeg skulle skrive kemirapport. Jep, der har været 2½ år imellem, at der har været noget, jeg har ønsket at udskyde så inderligt, at vinduespudsning har været en mulighed som en overspringshandling.

Før:


Efter:


Og nu, hvor rapporten er færdigskrevet og solen skinner ind af mine vinduer, kan jeg næsten ikke holde ud at se på før-billedet! Uf, hvor VAR de altså bare beskidte (seriøst, man kan ikke engang se genspejlingen af lamperne!)! Jeg tror, at de mennesker som gør rent som en slags terapi har fat i noget, for man har det altså bare bedre bagefter!

1 kommentar:

  1. Wow sikke en forskel! Du må gerne komme forbi her og pudse vinduer, for det trænger i den grad.

    SvarSlet