Sider

torsdag den 8. oktober 2009

A blast from the past.

I går, da jeg var nede i Bymidten for at købe en fødselsdagsgave, mødte jeg en gammel kollega. Kollegaen blev ansat et par måneder inden jeg stoppede i firmaet, og da det var mig som lærte hende op (og vi forøvrigt bare var os to det meste af dagen), så fik vi snakket ret meget sammen. Vores daværende psykopat-chef fik mig fyret og eskorteret ud (jo, seriøst - i bogstavligste forstand!), så siden da har jeg ikke hørt noget derfra.

Jeg fik derfor hele up-daten: Psyko-chefen kørte afdelingen i sænk og blev fyret. Kollegaen var på sammenbruddets rand, efter at have levet med Psyko-chefens terror i månedsvis, men hun er kommet ovenpå igen. Jeg har virkelig tænkt meget på hende (Kollegaen, ikke Psyko-chefen), så det var rigtig dejligt at høre at hun havde det godt og få en form for 'afslutning'. Qua min noget specielle afsked med firmaet fik jeg jo ikke sagt ordentligt farvel. - Nu hvor jeg ved at Psyko-chefen er væk, kunne jeg endda finde på at svinge forbi at sige hej en dag.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar