Sider

onsdag den 28. oktober 2009

Test dag

I dag er jeg ikke på vagt, og kan derfor bruge dagen på at forberede mig på test-dagen i morgen.
Personligt synes jeg det er lidt sent at vi bliver testet for klaustrofobi, højdeskræk, mørkeræd, og vandskræ, men hey; better late than never...

Vi skal møde på st. Gladsaxe og så ellers gennemføre programmet som lyder:
  1. Kaffe/the med brød (rart at starte blødt)
  2. Drejestige (Okay, så skal jeg nok ikke spise/drikke noget særligt inden! Drejestiegn er vist omkring 30 meter høj....! NB. husk Kleenex)
  3. Fysisk prøve (Vi har ikke fået noget konkret at vide,men jeg har hørt at det er noget med at slæbe en dukke i et slangetårn)
  4. Mørkekammer i indsatsdragt (Jeg har hørt rygter om at instruktørerne har natsyn på, så de lukker for ens iltflaske for at se om man går i panik - det bliver sikkert mig, selvom jeg er forberedt på det)
  5. Frokost (phew, SÅ er der pause)
  6. Svømmehal (Hov, hvad blev der af at man ikke må gå i vandet en time efter man har spist? Nå, det er kun 200 m. vi skal svømme, uden at røre kanterne - det burde jeg nok kunne klare.)
  7. Evaluering (Og forhåbentlig home safe!)

1 kommentar:

  1. Held og lykke Charlotte.

    Jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser i morgen.

    SvarSlet