Sider

søndag den 11. oktober 2009

Det var ikke SÅ gavmild jeg ville være!

I går havde jeg ryddet ud i mit klædeskab, og jeg havde fået samlet 3 store poser, propfyldt med tøj som var for småt, for grimt eller som jeg bare aldrig går med. Jeg havde aftalt med min far, at vi skulle ud at trille på raceren her i eftermiddag, så da jeg kørte til Frelsens Hær-containeren, havde jeg også en pose med cykeltøj for 2000-3000 kr i bilen...

Nu kan den opmærksomme læser nok godt regne ud, hvad der så sker: Jeg propper nemlig den forkerte pose op i containeren! Straks var jeg tilbage til barndommen og følelsen af at måtte "Rädda Joppe, död eller levande" vældede op i mig. Nå, posen skulle jo ligesom op igen, så jeg får kravlet op halvvejs op i containeren, kun for at finde ud af at der er modhager i åbningen (nok for at forhindre at folk hugger tøjet!).

Da jeg hang deroppe med hele overkroppen nede i containeren, kommer der en ældre dame forbi med et "Hvad tror du at du laver?" og meeeeget skeptisk ansigtsudtryk! Jeg tror, at jeg fik overbevist hende om hvad der var sket, hun gik i hvert fald videre igen - men om hun har ringet efter politiet, da hun kom rundt om hjørnet ved jeg selvfølgelig ikke... - Og efterfølgende fik jeg også reddet mine elskede Assos-bukser, Hustler-trøjer, handsker, osv. op ad containeren; det blev ikke denne gang Frelsens Hær skød papegøjen!;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar