Sider

mandag den 14. juni 2010

Kemi - aldrig mere!

Jeg har tidligere skrevet om mine problemer med kemi. Meritten fik jeg ikke, så weekenden har stået på angst-læsning inden dagens eksamen. Det gik ikke særligt godt, jeg fik læst cirka... *host, host* 10 minutter, inden jeg gik kold. Jeg lod bøger være bøger og besluttede, at jeg nok havde styr på det alligevel...

Og det må man nok lige sige, at jeg havde - mor her nappede nemlig lige et 12-tal med hjem i bukselommen, så jeg tro nok lige at den står på lidt vin i aften, for at fejre (så er der da noget at fejre ovenpå den frygtelige VM-kamp!)!

God vind til alle andre eksamens-læsere....!:o)

3 kommentarer:

  1. tillykke med det flotte 12 tal

    SvarSlet
  2. Måske jeg skulle gøre dig kunsten efter?! Meeen.. Jeg tør ikke satse på lukkede bøger og et efterfølgende 12-tal. Så modig er jeg alligevel ikke :) Jeg håber nu også bare på et 7-tal!

    SvarSlet