Sider

onsdag den 2. juni 2010

Bogudfordringen i maj måned.

Maj måned har budt på lidt af hvert:
  • Min bedstemors historie (red. Liv Thomsen)
  • Vejen at gå (Herbjørg Wassmo) 
  • Pandekagehuset (Carin Gerhardsen) 
  • Brev til mit yngre jeg (Div. forfattere) 
  • Den sidste kilometer (Brian Holm) 
  • Hævn (Stine Bolther) 
  • Pigen med de 9 parykker (Sophie van der Stap) 
Især Vejen at gå og Pigen med de 9 parykker har gjort indtryk; det er virkelig rørende bøger og de kan varmt anbefales. Hvis du i stedet har lyst til en god gedigen krimi, så er Hævn bestemt ikke at foragte!

(Og hvad er bedre, end at sidde på altanen i 20 grader og solskin, med en god bog? Kom så afsted!)

2 kommentarer:

  1. Bonusinfo til andre læsere: 'Hævn' koster netop nu kun 30,- i Netto (hvis de har flere...)

    Jeg har lige været inde og reservere pigen med de 9 parykker. Jeg så at en anden bloggere også skrev positivt om den. Så selvom jeg egentlig havde aftalt at jeg ikke måtte bestille flere bøger før jeg var færdig med dem jeg har, så står jeg nu som nr. 11 i køen til den :D

    SvarSlet
  2. Uh, det var billigt. Jeg fandt Hævn til en 50´er i Føtex og Pigen med de 9 parykker på eLounge - de havde nemlig ikke fået den hjem på mit bibliotek endnu (og så kan jeg bare så godt lide at eje bøgerne;o)).

    SvarSlet