Sider

søndag den 6. juni 2010

Hvor blev weekenden af?

Okay, jeg ved godt at jeg har været rimelig fraværende... Hvis jeg skal passe ind i blog-land, skal jeg sige at jeg er virkelig ked af det, men at jeg bare har haft død-travlt med arbejde og andre forpligtelser.
Men sandheden er, at jeg har haft en virkelig dejlig weekend. Men afslapning. Med kæresten. Med familien. Helt ned i gear!

I virkeligheden har jeg haft masser af tid til at blogge, men jeg ville hellere gå tur med hunden, sidde ude i solen (burde nok have overvejet konceptet solcreme, inden jeg havde været udenfor de første 4 timer. Med tilhørende røde skuldre.), læse i en god bog og nyde weekendens frihed.

- Er sikker på, at I har klaret jer uden mig!

2 kommentarer:

  1. Præcis sådan skal tingene prioriteres i en weekend som denne her :o) Jeg har klaret mig, men det er nu dejligt at få livstegn fra dig. Har du fundet nogle potentielle dates til mig? ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det er jo dét!

    Jeg har ikke fundet nogen endnu - skal lige møde dig 'live' først, så jeg ved hvem jeg skal fixe dig op med.;o)

    SvarSlet