Sider

torsdag den 24. juni 2010

Charlie søger nyt hjem.

Det er ikke sikkert at du er klar over det, men måske står du lige og mangler lidt selskab?
Det er lige hvad Charlie han kan give dig! Han er en ung hankat, øremærket, steriliseret og vaccineret. Han er renlig, kradser ikke og er bare den nemmeste kat i verden!
Han ønsker sig et nyt hjem, og hvis du vil have ham følger alt udstyr selvfølgelig med (kattebakke, kradsetræ, legedimser og foder). Charlie bor i Herlev, men han kan køres til hele Sjælland, hvis du ikke har bil.

Er han noget for dig? Så skriv til mig på verdenifolgecharlotte(a)live.dk

7 kommentarer:

  1. ÅRH, der smeltede mit hjerte... Har selv to katte, gid jeg havde mere plads! Er han udekat?

    SvarSlet
  2. Nej, han har altid været indekat. - Men han ville sikkert hygge sig som udekat også (han elsker i hvert fald at ligge ude på altanen;o)). Han er jo så lille-bitte at han nærmest ikke kræver plads....

    SvarSlet
  3. Hvor er han bare sød! Har du nogen idé om hvad Charlie synes om børn? Jeg kunne nemlig godt være interesseret, men har en lille krudtugle på 1½ år.

    SvarSlet
  4. Han har aldrig boet sammen med børn, men han er meget rolig og omgængelig, så jeg kan ikke forestille mig at det vil være et problem, hvis bare han har 'sit eget' hvor børnene lader ham være i fred (eller ikke kan nå ham;o)).

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig. Jeg skal lige konferere med min mand :)

    SvarSlet
  6. Hej igen.
    Vi er blevet enige om at det er bedst at vente med at få en kat til efter vi har været på ferie, så hvis du stadig har ham om 1½ måneds tid, så vil vi meget gerne overtage ham til den tid :)

    SvarSlet
  7. Hej Anine.
    Jeg har ham desværre ikke om 1½ måned, da jeg flytter den 1. august og det er i den sammenhæng jeg ikke kan have ham med. - Hvis I alligevel har mulighed for at få ham før, så er du selvfølgelig velkommen til at skrive.:o)

    SvarSlet