Sider

torsdag den 3. juni 2010

Var der nogen der sagde "sindssyge fanatikere"?

Jeg kom forbi Landover Baptist Church hjemmeside, og der fandt jeg en tråd med emnet "8 reasons why God hate Denmark" - Argh, mon dog, tænkte jeg og klikkede mig ind... For at finde dette:
(I kan klikke på billedet for at se resten af teksten)

Man kan nærmest ikke andet end af græde af grin, når man læser hvordan de blander Anders Fogh Rasmussen, Michael Rasmussen, Lars Lække Rasmussen og Poul Nyrup Rasmussen sammen, taler dunder imod Lego (Seriøst? Var det det værste I kunne finde på?) og Pippi Langstrømpe (som jo er svensk) eller proklamerer hvordan "Danish gay couples are allowed to adopt and rape innocent children!". Alt sammen toppet af med et finsk flag øverst!:oD

Det er som om at det er reeeeeeet langt fra de ting jeg har hørt i kirker rundt omkring i landet; men hey, tosser findes jo også alle steder.;o)

Hvis I keder jer, kan I også forlyste jer med artiklen 5 grunde til at kvinder ikke må være på Internettet. - Jeg lover at der er guldkorn som "Internet turns woman into lesbians" og "Woman are seduced to behave like witches"....

3 kommentarer:

  1. Siden er fake :-)
    Det er en parodi. Det står også et sted derinde.
    Men ellers ja, det er ret langt ude.

    SvarSlet
  2. Der kan man bare se - så grundigt har jeg alligevel ikke kigget inde på siden. :o)
    Ret betryggende, selvom der sikkert findes folk med lige så rabiate holdninger der ude...

    SvarSlet
  3. Sikken en fantastisk liste, stor, stor komik.

    Der er virkelig meget godt hos Landover Baptist Church, de laver noget af det bedste religiøse komik.

    SvarSlet