Sider

fredag den 18. juni 2010

Det lykkedes heller ikke i dag...

Endnu en gang mødte vi forventningsfulde op i NFK´s klubhus. Hele dagen havde jeg sat mig selv op til at NU skulle der bare hoppes ud af nogle fly, og jeg havde da også jævnt meget kvalme, da vi kørte op ad indkørslen...
Da det havde blæst en del i løbet af dagen, mødtes vi til briefing. - Glad kunne jeg konstatere, at jeg i det mindste ikke var den der var mest nervøs - længere henne i rækken stod der nemlig en der tog noter! (Det viste sig dog, at han var journalist og altså ikke skulle springe.:o))

Vi blev ved med at være på standby pga. vinden, imens de erfarne springere fik lov til at hoppe. Timerne gik, og ved 20.30-tiden besluttede en af instruktørerne, at stævnet var lukket for spring. Øv, øv, øv!
Jeg håber bare at jeg nu er bedre forberedt, så jeg tager det lidt mere roligt, når vi så rent faktisk kommer til at springe. - Der går forhåbentligt ikke så længe...;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar