Sider

tirsdag den 25. maj 2010

Tag mig tilbage?

I dag gik jeg og gjorde rent, og da jeg er små-syg og træt havde jeg brug for at peppe stemningen lidt op.
Nu ved jeg godt, at I fordømmer mig, når jeg fortæller videre, men tænk lige efter: det svinger da, og det løfter humøret!

Nå, tilbage til historien. Jeg satte Nik & Jay på.
Ja, jeg er en af de piger der har stået sammen med veninderne til Nik & Jay koncerter og stemningen går fortsat rent ind, når jeg sætter cd´en på (den første - de andre siger mig ikke så meget).
Efter at have været igennem både Hot og Ryst din røv nåede jeg Tag mig tilbage, og imens jeg støvsugede blev jeg helt nostalgisk, indtil logikken tog over. For hvor fedt var det i virkeligheden?
Jow, jow, nok havde vi rigeligt med fester, men vi havde ingen penge til ordentlig vin, fyrene havde endnu ikke lært at kysse ordentligt og der var nogen der blev sure hvis man var hjemme senere end klokken 01.00!

Næ, så tror jeg nok at vi som voksne har fat i den lange ende: kvalitetsrødvin en masse, taxa hjem fra byen i stedet for at gå(!), mænd i stedet for drenge og det er kun dig selv der bestemmer hvornår festen skal slutte.

Ved nærmere eftertanke, så tror jeg bare, at jeg bliver lige her....:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar