Sider

lørdag den 1. maj 2010

Bogudfordringen i april måned.

Så gik der endnu en måned i Bogudfordringen, og jeg kan med tilfredshed konstatere at jeg stadig er 'med'.Jeg mangler kun 29 bøger, men der er hele 35 uger igen.:o)

April har budt på rigtig mange gode bøger, nemlig følgende:
  • Populærmusik fra Vittula (Mikael Niemi)
  • Nynnes dagbog 3 (Henriette Lind & Lotte Thorsen) 
  • Nynnes dagbog 4 (Henriette Lind & Lotte Thorsen) 
  • Gitterporten (Fred Uhlman) 
  • En charmerende mand (Marian Keyes)
Månedens joker har helt klart været Populærmusik fra Vittula. Den var lidt lang i optrækket - men mest fordi jeg ikke forstod hvad den handlede om. Efterhånden som man lærte personerne og samfundet at kende, blev det til en af de mest underholdende bøger jeg længe har læst. På et tidspunkt sad jeg alene hjemme i stuen og kom til at grine så højt, at Katten løb ind under sofaen!;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar