Sider

fredag den 21. maj 2010

Av mit hoved....

Hvornår er det lige, at man bliver så voksen og moden, at man holder op med at drikke lidt for meget (okay; meget for meget) vin på en hverdagsaften?
I går var jeg hjemme hos bedsteveninden, sammen med en anden veninde fra gymnasiet og Hr. Kæreste. Vi startede med en flaske champagne-agtigt noget, og nappede derefter 2 flasker rødvin. Hr. Kæreste havde tilbudt at køre hjem, og gymnasieveninden drak ikke rigtig noget, så bedsteveninden og jeg fik en tår over tørsten.

Tror I lige at jeg fortrød det, da vækkeuret ringede i morges? Og igen, da den første patient jeg tilså havde en pulserende blødning på kæben?

Nuuui, det er en lang dag på arbejdet, når man går og har det dårligt! (Men nu er der 3-dages weekend OG solen skinner, så jeg brokker mig ikke! Skal bare lige have en lur...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar