Sider

mandag den 17. maj 2010

"Forholdsvis"?!?

Husker I den 'reklame' for BG fit, som jeg medvirkede i?
Jeg faldt lige over lidt snik-snak omkring denne, på et af de store MTB-forums på nettet. Og hvad skuer mit øje?

"Roger Kormind fra video'en er også kendt som fætter Andreas fra "Klovn" og når han bruger et røvometer for at lave en fit på en forholdsvis ung dame(...)"

Forholdsvis ung? Forholdsvis? FORHOLDSVIS?! Kan jeg lige få lov til at være her - jeg ER da ung!
Bare fordi man ikke er 20 år længere kan man da godt stadig være ung. Faktisk har jeg netop besluttet, at man er ung indtil man er 35. Mindst!:o)

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHA.....

    Okay....så så man lige mig, der grinede lige så meget af dig som af mig selv. Eller....jeg grinede selvfølgelig af at du var helt vild sjov. :D

    SvarSlet
  2. Vi ER altså unge, Mona!;o)

    SvarSlet