Sider

lørdag den 2. juli 2016

One-pot Chicken Alfredo

Alle omkring mig laver "one-pot"-retter, så nu forsøger jeg mig også - selvom det vist går imod konceptet at servere det i et pænt fad... Anyways, så tror jeg at denne her kommer til at være en go-to ret - især når min barsel er slut og jeg starter arbejde igen .

Jeg besluttede mig for en omgang Chicken Alfredo - den går man sjældent galt i byen med.

600 g. kyllingefilet i tern
½ liter hønseboullion
1/4 l. fløde 
3 fed hvidløg
150 g. friskrevet parmasan
250 g. pasta
Olivenolie, salt & peber

Brun kyllingen i en god slat olivenolie. Krydr med salt & peber. Tilsæt de finthakkede hvidløgsfed og dernæst boullionen & fløden. Kom pastaen i og rør godt rundt. 
Lad simre under låg i ca. 20 minutter - rør af og til. 
Når pastaen er færdigkogt vendes parmasanen i, og maden kan sættes på bordet. Enjoy.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar