Sider

lørdag den 21. april 2012

Vores kommende hjem.

I går fik vi den helt vidunderlige nyhed, at vi har fået et nyt rækkehus!

Det er i samme by som vi bor i nu, bare i den anden ende.
4 værelser, 95 m2 - og til kun 400 kr mere om måneden end den 2 værelses på 63 m2, som vi bor i nu!

Der er plads til børneværelse, der er en have der er 48 m2 ( ift. d 8 m2 som vi har nu) og så ligger den i et stille villakvarter. - Jeg kommer i hvert fald ikke til at savne, at være nabo til både ungdomsklubben og skolen!


Jeg glæder mig til at indrette, planlægge haven og at have et rigtigt hus (okay, det er et rækkehus - men det er det yderste, så vi har kun 1 nabo!).

Jeg kan næsten ikke vente til det bliver den 15. maj!
(Og indtil da trawler jeg IKEA og DBA for ting vi ikke kan leve uden)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt, tillykke med det. Det er da bare perfekt timing (= rimelig god tid inden baby kommer så ingen stress med kæmpe mave)

    Og jeg kan gody forstå du ikke kan vente. Det bliver fedt med så meget have her til sommer :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke, rigtig dejligt for jer :)

    SvarSlet
  3. Ja, det er helt perfekt! Jeg glæder mig så meget til at have hele sommeren i en stor have.

    Ift. en stor mave, så betyder det jo ikke så meget nu når jeg har fået bækkenløsning, og alligevel ikke må løfte en pind. - Men dejligt at vi kan indrette børneværelse, og få alting på plads i god tid!

    SvarSlet