Sider

søndag den 15. april 2012

Må jeg ikke også få sådan en?

I går havde vi inviteret vores gode venner op på Madam Sprunck i Helsingør. Da de bor lige i nærheden kørte vi derop i én bil. Jeg kunne desværre ikke hoppe på vinmenuen, ligesom de andre, så jeg kørte hjem.

Nu kan jeg virkelig godt lide vin, men det var lige før at køreturen opvejede det! Vi var nemlig kørt derop i deres store Audi, og det er altså en lidt anden oplevelse end vores Peugeot 107!

Manner, manner, mannner! Man skull nærmest bare kigge på speederen, så fløj man afsted - og man lagde vitterligt ikke mærke til hvor hurtigt man kørte, fordi den var så støjsvag.
Jeg var helt solgt, og da ejeren så sagde "prøv at sætte den ned i S", var jeg i himlen - den havde jo (selvfølgelig!) også et sports-gear!

Måske er det i virkeligheden meget godt, at vi ikke har sådan en bil. Jeg ville ende død, eller som minimum uden mit kørekort...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar