Sider

mandag den 9. april 2012

Sidste feriedag...

Pyha, så er ferien slut.
Jeg har været alene hjemme, da gemalen skulle på arbejde allerede idag, så jeg har brugt tiden på at rydde op, bage boller og vaske tøj, så det er ordnet inden min arbejdsuge begynder.:o)

Påsken har været fyldt med lækker mad, men jeg trængte til noget lidt mere krydret, så det blev til en skøn paella her til aften. Jeg fulgte min vanlige opskrift (dog med dobbelt op på chorizo, da vi ikke havde noget kylling).


Nu hygger jeg mig med "Den hundredeårige der kravlede ud af vinduet og forsvandt", og nyder at det kun er en 4-dages arbejdsuge jeg går i møde.
Udover at der kun er 4 arbejdsdage, byder denne uge på mange spændende ting - I skal nok høre mere, når vi når til torsdag....:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar