Sider

torsdag den 26. april 2012

Vanish!

Jeg er en såkaldt Buzzador. Det er en side hvor man tilmelder sig, og så får man af og til tilsendt produkter som man selv og ens familie/venner kan teste.

Da jeg så, at jeg blev udvalgt til denne kampagne, begyndte jeg allerede at glæde mig. - For er der noget vi har meget af her hjemme, så er det pletter!
Vores familie består jo p.t. af en hund der elsker at rende rundt i mudder, en gravid der bliver ved med at tabe ting ned af sin mave, og en jæger der ofte kommer hjem med blod (og andet snask) på tøjet.

Jeg har i dag fået pakken, men en masse forskellige ting (+ poser som jeg kan dele ud til andre), og jeg kan jo med fordel starte med at teste det på den karry-plet, som jeg har fået med på billedet!;o)

Hvis du også gerne vil være Buzzador, så klik HER. (Ja, jeg får vistnok point for at du klikker)





2 kommentarer:

  1. Hold da op en masse Vanish!

    Nu er du da klar til alle de slags pletter en baby kan lave.

    SvarSlet
  2. Ja det er helt vildt så meget der er!:o)

    SvarSlet