Sider

torsdag den 12. april 2012

Store nyheder!

Okay, nu er det vist på tide at indvie jer også.:o)

Om ikke så lang tid bliver vores lille 2-personers (okay, 3, hvis vi tæller hunden med) forøget med et lille nyt medlem. Lige pt. ligger der nemlig en baby og vokser inde i min mave.

Jeg har termin i september, og har netop overstået den såkaldte 'misdannelses-scanning' i dag.
Alt så fint ud, men hun var desværre ikke sikker på kønnet. Desuden var der noget med ganen, som hun ikke kunne se pga. hvordan baby lå, så vi har fået en ny tid om 1½ uge - så håber jeg at alting også ser fint ud der, og at baby er lidt mere samarbejdsvillig ift. at vise sig.;o)

Indtil videre har jeg (7-9-13) haft en fuldkommen uproblematisk graviditet. Ingen kvalme, ingen opkast og ingen noget som helst. Bare lidt træthed de første 10-11 uger, og ellers bare en helt masse sommerfugle i maven.

Vi glemte at få et billede med i dag, men jeg har dette lille et fra nakkefoldsscanningen tilbage fra 1. marts.

Tag godt imod vores nyeste familiemedlem:



5 kommentarer:

  1. Nåh, en dejlig nyhed. Stort tillykke!

    (Så du fik ikke drukket ret meget champagne til brylluppet?)

    :-)

    SvarSlet
  2. Tak tak. Nej, jeg holdt mig til en enkelt glas Asti og et glas vin til maden - men skidt pyt, det gjorde nu ikke noget (jeg husker i hvert fald dele af festen bedre end min ret så beduggede mand!;o))

    SvarSlet
  3. Kæmpe stort tillykke :D
    Hvor er det dejligt for jer

    SvarSlet
  4. Endnu en gang, kæmpe stort tillykke :-)

    SvarSlet
  5. Tak, vi er også bare så glade for det hele!:o)

    SvarSlet