Sider

mandag den 6. juni 2011

Så tager vi lige et par uger mere...

Nå, så var jeg jo til lægen i dag, for at gøre status på det hele.
Jeg fortalte om hvordan det gik, og hvilke fremskridt der er kommet og det var hun rigtig glad for at høre. Faktisk så mente hun, at hvis det fortsatte ligesådan, så ville jeg nok kunne starte stille og roligt igen omkring 1. juli.

Indtil da, så sørger jeg for at lave alle mine øvelser, hvile indimellem, ligge med is og alle de andre ting som er gode for min ryg. - Fx. er det rigtig godt for mig at ligge på maven - og så kan man jo lige så godt nappe en bog med ud på græsset, inden man dør af varme.

Jeg er gået i gang med Irving's Verden ifølge Garp. Det er næste måneds bog i Bogklubben. - Selvom jeg ikke længere blogger sammen med de andre, er jeg fortsat en del af tingene ude i det virkelige liv, så jeg skal have læst bogen til vi mødes i juli måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar