Sider

tirsdag den 14. juni 2011

Ugens mad.

Som sygemeldt får jeg 'lov til' at ordne mange af de kedelige hverdagting, imens Kæresten er på arbejde.

I dag har jeg derfor planlagt ugens mad (vi køber kun ind én gang om ugen + en supplering af grøntsager).

I denne uge byder det på masser af lækkerier:
Tirsdag: Boeuf Bourguignon
Onsdag: Jeg er ude at spise, Kæresten får hjemmelavet pizza.
Torsdag: Kæresten fylder 28. Han skal på nattevagt, men vil gerne trakteres med Lasagne & Faxe Kondi inden da.
Fredag: Pasta Scampi - fundet hos NYbyheart.
Lørdag: Der skal vi hjem til min søster og grille & hygge.
Søndag: Har endnu ikke planlagt noget - der plejer altid at være lidt rester....

Er det kun mig der planlægger og indkøber ugentligt? Det var ret svært i starten, men når vi nu er 2 mennesker, der begge to har meget skiftende arbejdstider, så er det altså den eneste måde det kan lade sig gøre på - og så sparer man både tid og penge ved at gøre det sådan.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar