Sider

torsdag den 21. juni 2012

Op på cyklen.

Manden hvad jo fødselsdag i sidste weekend, og jeg fik samlet (næsten) hele banden sammen, så vi kunne give ham noget der ellers var udenfor budget: en cykel.

Ja, ja, jeg ved godt at han er underlig at han ikke har en i forvejen, men her ude på landet er det altså ikke så nødvendigt som inde i byen. Anyways, så er vi flyttet til den anden ende af byen, så vi nu ikke bor i gå-afstand af fitnesscentret, og han har da også snakket om at han godt kunne tænke sig noget mere kredsløbstræning. I hvert fald så fik han en lækker cykle, en Scott Sub 10.


Jeg har fået støvet min gamle damecykel af, og vi cykler nu ture sammen i det gode vejr - i dag tilbagelagde vi fx. 7 km. i strålende solskin (og det er faktisk meget, når det er varmt og man er stor og gravid), og jeg følte mig så sund, så sund bagefter!


Jeg håber, at det bliver lige så godt vejr i den kommende tid, så vi kan komme ud i det blå igen.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar