Sider

søndag den 8. maj 2011

Uhyggeligt......!

Okay, jeg ved godt at det måske teknisk set er irrationelt, men jeg er helt sikker på, at der være andre derude der har det ligesom mig.

I går sad kæresten og jeg og så film, helt uden lys tændt. Midt i det hele går strømmen, og med ét er det lidt uhyggeligt. Vi rejser os og går ud til el-skabet i entréen og jeg nærmest hvisker: Lås lige døren.
Selvom jeg normalt bevæger mig fint rundt i huset uden at tænde lyset, fulgte jeg nu kæresten rundt - og var lidt utryg da han gik ud i bilen, for at hente en lommelygte.

Han syntes jo at jeg var dybt åndssvag, at blive bange for sådan noget, men er det virkelig bare mig?

- Det hjalp dog lidt på det, da Dong's telefonsvarer oplyste mig om at "En højspændingsledning i Frederikssund og Slangerup er gået og strømmen forventes tilbage ca. 23.30". - Så var det knapt så De-onde-har-kappet-strømmen-til-huset-og-er-nu-klar-til at-angribe-agtigt (Nej, jeg ser ikke for mange krimier!).....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar