Sider

tirsdag den 3. maj 2011

Så er vi igang!

I går blev min sidste skoleperiode skudt i gang - og den kulminerer med svendeprøven den 17. maj.

Pyyyyyha, der er bare meget der lige skal repeteres, finpudses eller læres (fx. fandt vi lige ud af i dag, at vi også kan komme op i højderedning - altid rart at vide den slags i god tid...).

Jeg er indstillet på at knokle (og det skal der til), men det virker bare SÅ uoverskueligt. Indtil videre er alt andet sat på stand-by, da jeg ikke har overskud til at skulle en helt masse andre ting oveni.
Er allerede kommet til at stortude fælde en enkelt tåre, fordi det hele bare blev for meget.
- Glæder mig virkelig meget til at det hele er veloverstået!:o)

1 kommentar:

  1. Rigtig meget held og lykke. Jeg håber, du vil fortælle lidt mere om, hvad I skal igennem til prøven.

    SvarSlet