Sider

lørdag den 21. maj 2011

Nike free!

Så fik jeg lige lyttet til både lægens og fysioterapeutens anbefalinger og fik købt mig et par 'ordentlige' sko. Altså nogen som ikke var mine 2½ år gamle, udtrådte kawasakier, som vist gav cirka lige så meget støtte som en 10-kroners klip-klapper.

Anbefalinger førte mig til disse Nike Free +2, som jeg allerede er voldsomt glad for. Altså; jeg er jo ikke ligefrem til de konede praktiske sko, men når det nu skal være, så synes jeg at de her er et okay bud.
Godt nok blev jeg 800 kr. fattigere, men når det nu er det eneste jeg, indtil videre, selv kan gøre for at få orden i den åndssvage ryg, så var det alligevel en meget hurtig beslutning.:o)

Har I også brugt denne smukke lørdag, på ting som er gode for jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar