Sider

mandag den 30. maj 2011

Ansat, ansat, ansat!!!!!

Åh ja, det er selvfølgelig MIG jeg taler om!

(Tak til StineStregen for lån af billede)
Al den bekymring for ingenting - jeg modtog et fint brev i fredags, om at jeg er blevet ansat pr. 1. august.
- Godt nok starter jeg med at skulle køre sygetransport (dvs. ikke-behandlingskrævende ture), men sådan har de sidste 3 elevhold, hvor der er nogen der er blevet ansat startet og efter nogle måneder er de blevet sluset tilbage i Emergency (= ambulancetjenesten) igen.

Blev også ringet op her til morgen, af en rigtig rar chef, som vil høre hvordan vi bedst finder en ordning, hvor jeg kan komme bedst muligt igang ift. ryggen.

Er bare SÅ glad for at Falck har valgt at tage hånd om mig, med rygproblemer og det hele, i stedet for at sende mig ud i glemslen!:o)

8 kommentarer:

  1. Ej hvor skønt :D Stort og kæmpe tillykke med det og hvor er det super dejligt at de er så søde og rare :)

    SvarSlet
  2. Ja et stort tillykke og hurra for arbejdspladser der tager hånd om deres medarbejdere :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt :) Tillykke med ansættelsen.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare skønt for dig! Stort tillykke! :)
    Dejligt med én bekymring mindre! :)

    SvarSlet
  5. Et stort tillykke med fastansættelsen :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det godt at høre! Og god bedring med ryggen :-)

    P.S. Jeg begynder at blogge igen, for nu sker der spændende ting i mit liv, som skal skrives ned.. Men jeg tør ikke helt råbe det ud til verden endnu :) Det bliver samtidig en mere personlig blog, som min familie får adgang til, fordi de skal følge mig på min rejse :-)

    myafricansoul.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Trofast læser, tillykke herligt

    SvarSlet
  8. Tak for det, det var også bare en kæmpe lettelse! Jeg er igang med genoptræningen som galt det livet (og det gør det jo på en måde også), og det går fremad hele tiden.:o)

    SvarSlet