Sider

søndag den 18. juli 2010

Pakke, pakke...

Åh, hvor har jeg dog mange ting! Vi er gået i gang med at pakke hele min lejlighed ned. Bøger, ringbind og håndklæder er enkelt nok. Ligeså med køkkenting, cd´er og dvd´er.
Tilbage står så det sværeste af det hele: Mindekasserne.

I kender dem godt; de kasser hvor man har samlet alle de ting, som man ikke nænner at smide ud, af den ene eller anden årsag. Den har jeg en del af, både i lejligheden, men ikke mindst nede i kælderen.

Vi kom igennem det hele, og fik ryddet ud i ret meget af det. Jeg tror at dagens mest brugte sætninger er hhv. "Den skal bare ud, ikk'"(Kæresten) og "Nej, den skal med"(Mig). Det er også bare svært at rydde ud  alle de minder - kom da også til at tude en gang eller to - den ene gang da jeg fandt et kort, som min afdøde mormor havde skrevet til mig. Der er bare så mange ting jeg gerne ville fortælle og vise hende, og erkendelsen af at jeg ikke kommer til det, ER bare hård. - Omvendt er der måske og grænser for, hvad man kan tillade sig at gemme af brevpapir, mønter og andre dimser som man samlede på som barn....;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar