Sider

torsdag den 15. juli 2010

Muffin-award

Jeg har fået denne fine muffin-award af Mona - med begrundelsen at jeg får brug for en muffin, hvis jeg skal klare mig ude på landet. - Der er simpelthen ingen ende på hvor mange 'på landet'-jokes jeg har lagt øre til det sidste stykke tid; det må være fordi de er misundelige!;o)
Jeg har skrevet det her indlæg for nogle dage siden, så jeg håber ikke, at jeg i mellemtiden er blevet overhalet indenom... Nå, vi må hellere komme i gang:

Thank the person who sent you the award and send them an virtual hug!
Hermed klaret. Medmindre Mona ikke bryder sig om virtuelle knus?;o)

Copy the award to your blog
Har jeg gjort - kig selv ovenover!

List 3 things you love about yourself
Hmm... Der er jo mange ting, som jeg er yderst tilfreds med, så hvad skal jeg vælge? Jeg synes jo generelt, at jeg er helt okay (alt andet ville da også være ærgerligt!), men hvis jeg skal vælge så må det nok være noget alá:
1. Min nysgerrighed. Jeg kan ikke bare ikke-vide noget. Hvis først spørgsmålet har formet sig inde i mit hoved, så jeg finde svaret. Det resulterer i at jeg er en haj til alle former for spørgsmåls-spil, og at jeg har et uudtømmeligt lager af fuldkommen ubrugelig viden!
2. Må det gerne være noget fysisk? For så vælger jeg mine ben.:o) Dels tager de mig rundt i verden, og dels synes jeg at de er pæne.
3. Nå, nu fik jeg nok lige jinx´et det, ved at starte med at sige at der er mange ting. Synes bare at det kommer til at virke helt utrolig selvfedt (på den dårlige måde), at jeg nu ikke ved hvad jeg skal skrive. Hmm, man skal jo skrive 3 ting. Så vælger jeg min humor - synes selv at den er helt fantastisk!;o)

Post a pic (more pics) of something you love
Her ville det nok være nærliggende at proppe masser af billeder af familien, kæresten, hunden eller veninderne ind. Men nu er det jo mig, og ikke min omgangskreds, der har valgt at fremlægge dele af mit liv her på nettet, så det vil jeg holde mig til (og det bliver først for alvor selvfedt, hvis jeg poster et billede af mig selv!;o)).
Derfor bliver det et billede af verden: fordi jeg elsker at rejse; opleve nye steder, mennesker og kulturer; smage underlige specialiteter og udvide min horisont.
Award 5 other bloggers   
Ui, den er straks sværere - har denne award ikke snart været verden rundt? Jeg beklager hvis I har fået den før, tøser...
Jeg må selvfølgelig starte med at sende den videre til MissMuffin - der er jo en muffin-award!
Dernæst ryger den til Pigen fra Rebelsig - fordi jeg egentlig synes at det er hyggeligt at følge livet i det jydske... Så går den videre til Madame, fordi hun altid har sådan nogle dejlige billeder til alle hendes indlæg. Næstsidste stop er hos Balladen, som kan fejre sin forlovelse med en muffin, Sidst, men ikke mindst, sender jeg muffin-awarden videre til Katrine, så hun ikke kommer til at kede sig i sin nye, fine lejlighed.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar