Sider

onsdag den 14. juli 2010

Er man så rigtigt voksen?

... Når man flytter sammen med Kæresten?
For så kan I godt byde mig velkommen til de voksnes rækker.;o)

1. august overtager vi vores nye rækkehus-lejlighed (altså, bare leje...), hvor vi skal hygge, grine, græde, feste, elske, spise, opleve, sove, arbejde, drømme, leve og skabe en hverdag fremover. 
Det resulterer i, at mit liv lige nu er et inferno af flyttekort, ting der skal pakkes/smides ud/gives væk/sælges, ting der skal huskes og lejligheder der skal istandsættes. Det er totalt uoverskueligt, men heldigvis er der ikke så lang tid til vi begge har ferie, så vi kan få ordnet alting.

Den opmærksomme læser tænker nok "Jamen, hvor skal du så flytte hen?".
Tjo.... For at være helt ærlig (og det kan man jo lige så godt), så flytter jeg på landet. Derud hvor man bliver nødt til at have vinterdæk på bilen, der ikke er noget døgnåbent indenfor en radius af 15 km., edderkopperne er så store at man næsten ikke kan tro det, metroen ikke er i nærheden og der er marker så langt øjet rækker, når man er gået 500 meter udenfor byen!

Til gengæld får man fred & ro (og det er rart, når man lige har vænnet sig til det), masser af lys og luft, skoven lige uden for døren og naboer der hilser på en.;o)

Så næste gang du kommer forbi byen, så sig til. - Jeg er sikker på at mit nye landlige jeg vil være helt vild med spontane besøg i vores nye hjem. Med kaffe, kage og hvad der ellers hører til. Er det ikke sådan man gør på landet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar