Sider

tirsdag den 30. marts 2010

Øv, øv, øv...

Jeg sidder hjemme i sengen, i stedet for at rende rundt på den lukkede psykiatriske afdeling.
Hele natten har jeg været syg, og da vi nåede 5-tiden havde jeg efterhånden mistet så meget væske (så kan I vist godt selv regne den ud, ikk´...), at jeg ringede til vagtlægen.

Jeg ligger jo generelt meget lavt i blodtryk, og derfor resulterer sygdom - og især væsketab - i vasovagale synkoper for mig. Vagtlægen indtelefonerede en recept, som jeg lokkede min mor til at hente til mig (Det er jo ret svært at køre til Svaneapoteket, når man besvimer hver gang man rejser sig op;o)), så nu sidder jeg og drikker teskefuld-store mundfulde med 10 minutters mellemrum - kun sådan formår jeg nemlig at holde det i mig.

Ville bare meget hellere, have været ude i det gode vejr og opleve noget!

Det skal dog ikke være kedeligt det hele, så I får da lige en video med vasovagale synkoper. Bare rolig, det er altså helt ufarligt (medmindre du vælter ud foran en bil eller noget...).

3 kommentarer:

  1. Ih altså Charlotte.. Jeg lover, at jeg springer ud i solskinnet her i Kolding og nyder det lidt ekstra for os begge to (inden regnen kommer) - god bedring :-)

    SvarSlet
  2. Tak for det. Har fået de magiske piller fra lægen, og det er lykkedes mig at få en hel 'brik' juice ned,uden at kaste den op igen. - Det gælder om at tælle de små sejre.;o)

    SvarSlet
  3. God bedring Charlotte.

    Jeg håber, du snart bliver frisk igen, for opkast og besvimelser er ikke så rart.

    SvarSlet