Sider

fredag den 2. januar 2009

Året der gik...

Efter at have afsluttet år 2008 med manér er det vidst tid til et lille tilbageblik over året der gik.
Det er jo ikke helt at sammenligne med diverse tv-shows med værtspar i gallatøj og play-back musikere i studiet, men lidt har også ret.;o)

År 2008 har budt på både op og nedture, men der er især nogle hovedpunkter der har gjort ekstra indtryk. År 2008 har været året hvor jeg blandt andet:
  • Forsøgte mig hos politiet - men ikke kom ind.
  • Kom med i en bogklub. Vi mødes en gang om måneden og taler om en bog og spiser, hygger og snakker. 
  • Kom i mit livs form. Henover sommeren var jeg flyvende på Pro Shark´en. - Desværre løb det ud i sandet da vi ramte august måned.
  • Oplevede Bornholm for første gang.
  • Tog på Bibelskole - og så lige i Mariager;o). Det har været helt fantastisk, og jeg er overbevist om at det har ændret mig for altid.
  • Fik læst hele Bibelen fra ende til anden. Det er et meget gammelt mål, som jeg først fik styr på i 2008. Det tog mig 4 mdr. med 10 kapitler om dagen.
  • Fik ryddet op i gamle ting der lå bagerst inde i skabet.
  • Fandt mig selv og min "grund-glæde".
  • Fandt ud af hvad jeg vil - jeg venter stadig på svar derfra...
Jeg har tro for at år 2009 vil byde på endnu flere fantastiske oplevelser, og fuldførelserne af flere "projekter" der er startet i det forgående år. Bloggen her er også et produkt af 2008 og det er her I kan følge med i hvad der sker i 2009. Jeg har masser af mål, drømme og projekter for 2009, som jeg vil skrive om i den kommende tid.

Godt nytår! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar