Sider

torsdag den 29. januar 2009

Vægten, 4. uge

Nå, så er det til tid at bekende vægt endnu en gang. Det er ikke gået helt som jeg havde håbet, men så alligevel okay...
Vægten sagde 67,5, så det er jo en øgning ift. sidste uge, men da jeg fandt målebåndet frem fandt jeg ud af at det ikke er så slemt alligevel. Siden sidste uge har jeg nemlig tabt 13 cm. i omkreds, så noget er der jo røget, selvom vægten siger det modsatte.:o)

(Er I klar over hvor svært det egetlig er at tage billeder af ens egne fødder?;o))

I dag har jeg købt de lækreste stiletter jeg længe har set; lyserøde med sorte blonder fra Bianco. Jeg har ikke helt besluttet, om det er en belønning til mig selv fordi at jeg har tabt 3 kg. og 37 cm. her i januar måned, eller om de først må bruges når jeg har nået målet - altså når jeg har tabt yderligere 2,5 kg...;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar