Sider

torsdag den 22. januar 2009

Vægten, 3. uge.

Nå, så blev det torsdag og dermed tid til en update på mit "projekt vægttab".
Jeg har nu været i gang i 3 uger, med kostomlægning og masser af motion. I morges stod vægten på 66,9 kg., så siden 1. januar har jeg tabt 3,6 kg. og er dermed kun 1,9 kg. fra målet!:o)

Jeg nøjedes ikke bare med at veje mig, men har også målt mig projektet igennem, og også her er tallene gode. I omkreds (arme, ben, bryst, talje, bagdel) har jeg tabt 24 cm. siden 1. januar - det kan godt mærkes lidt i tøjet, så når jeg er færdig skal jeg vist ud at investere i lidt nyt.;o) 
Beslutningen om at offentliggøre min vægt uge for uge her på bloggen har været yderst motiverende - det er altid godt når man har 'nogen' man står til ansvar overfor, så man ikke bare kan gemme sig og tænke "nå, det kommer nok", hvis vægttabet ikke kommer som håbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar