Sider

torsdag den 15. september 2011

Nåårh...

Vores søde lille hund har været hos dyrlægen i dag. Han har fået fjernet 2 tumorer på det ene øre.

da jeg afleverede ham sagde de, at han tidligst skulle hentes kl 15. Javel ja - jeg kan godt huske hvordan han var, sidst han var i fuld narkose. Ganske rigtigt;klokken 11.15 ringede de, fordi han hylede og pev uafbrudt. Da jeg kom ind i butikken hos dyrlægen kunne jeg tydeligt høre ham ude fra baglokalet!


Efter vi er kommet hjem, har jeg taget kraven af ham, fordi han lå bare og pev, helt forvirret over at skulle have den på. - Og da han oveni hatten fik lov til at komme op i sofaen, så var dagen vist reddet!
Han er stadig helt groggy ovenpå at have være i fuld narkose, så det er vist godt at han bare får sovet.


Mon ikke, der også bliver et lille stykke flæsk til ham i aften?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar