Sider

torsdag den 29. september 2011

Det er godt, at jeg har Grey...

Kender I de dage, hvor der ikke er noget der rigtigt vil ordne sig?

Sådan en dag har jeg i dag.

Pyha, mit hoved føles stadig som om det er proppet med vat og oveni hatten har jeg fået en ordentlig hovedpine.
Jeg klarer mig igennem ved at hygge med Greys Anatomy. Min søde kæreste har sørget for at jeg har hele sæson 5, som jeg ellers har fulgt dag-for-dag på Kanal 4 - nu kan jeg se flere afsnit i træk, og uden alle de irriterende reklamer!

Af og til er jeg også ude at nyde det gode vejr - det er fordelen (én af mange!) ved at have hund. Jeg tullede ned på tanken for at købe det nye Femina, hvor der er en flot artikel om søde Hanne i. Hun er en gæv kvinde, der kæmper for hvad hun vil have - det kunne vi andre godt lære lidt af, af og til.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar