Sider

mandag den 13. september 2010

Med gummi?

Mine elskede Støt Brysterne gummistøvler er desværre ved at være så slidte, at de skarver i hælen, og jeg er derfor på udkig efter nogle nye. Men hvilke nogle er gode? De skal være højskaftede og gerne lidt lækre i farven. Indtil videre har jeg kig på følgende:

Lilla Hunter

Viking Triumph Bronze:

Og Viking Triumph Creme:


Ved dog ikke helt, om jeg lige har 600-1000 kr. at bruge på gummistøvler - de andre er jo teknisk set stadig vandtætte...

5 kommentarer:

  1. Du kan få dem til 400 kr. på discountwellies.co.uk :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har godt hørt om siden... Men har også hørt rygter om at de er fake og er meget mere hårde i det, end de originale?

    SvarSlet
  3. Hunter siger jeg bare...:) EEEELLLLSSSKKKEERRR mine!!

    SvarSlet
  4. De er ikke fake fra discountwellies!
    Jeg har selv købt derfra (har Huntress modellen), og de er fantastiske og absolut ikke hårde!

    SvarSlet
  5. Fantastisk, Cecilia! - Hvis jeg har tiltro til nogens evner udi genkendelsens kunst ift. ægte/fake, så er det i hvert fald dig!:o)

    SvarSlet