Sider

torsdag den 9. september 2010

Fordelene ved singlelivet.

De sidste mange år, hvor jeg har været single har folk altid sagt "nyd det imens du kan, for der er så mange fordele" men hver gang har jeg tænkt "yeah right, det siger du bare".
Hvem kunne have vidst, at der faktisk var sandhed i det?

Dengang jeg var single behøvede jeg for eksempel ikke at:
  • Se Simpsons i stedet for Gilmore Girls
  • Forsvare mit forbrug af chokolade.
  • Undvære min fantastiske lilla spisebordslampe. (Som as we speak er på vej til underlig Morten-type der "bare er så vild med den!")
  • Forholde mig til skægstubbe på håndvasken
  • Argumentere for hvorfor jeg har brug for en efterårsjakke (Nej, man kan ikke bare bruge sin dun-vinterjakke!)
  • Diskutere om det skal være The Ugly Truth eller Predator vs. Alien der skal med hjem fra Blockbuster.
Jow, jow, det var da dejligt. Men det slår altså ikke at have en at komme hjem til. En at grine med. En der holder om en, når man (igen) græder over en tv-dokumentar. En der nusser en på ryggen, indtil man falder i søvn. En der sender søde sms´er, når man er på frygteligt lastbil-kursus. En der kan få en til at dvæle ved Bryllupsmagasinet, når man egentlig ledte efter Woman. En der giver en sug i maven, bare ved at kigge på en. En at stå sammen med, når tingene er svære.

En, der bare er helt, helt rigtig.

3 kommentarer:

  1. Årrh.
    Jeg (single) skulle have stoppet med at læse efter listen over ting, man ikke behøvede :P

    SvarSlet
  2. Vi vil snart have et bryllup:)

    SvarSlet
  3. Ej Bitten, det beklager jeg - det var også noget af en snyde-overskrift.;o)

    Stina: Det er jo ikke mig der bestemmer det...;o)

    SvarSlet