Sider

lørdag den 16. januar 2010

Udsalg!



De af jer som kender mig, ved at jeg hader udsalg. Horder af kvinder som skubber, maser og desperat prøver at finde guldkorn i én stor rodebunke kan nærmest gøre mig helt syg. Finder man endelig noget (mirakler sker af og til), skal man så stå i kø i halve timer for at komme til prøverummet - og derefter i en ny kø for at få lov til at betale. Udsalgsshopping kan faktisk gøre det ud for en gang spinning + styrketræning i kalorieregnskabet!

Nå, men der er en slags udsalgshopping som der er undtaget: Bog-udsalg! Man kan i ro og mag gå og kigge på bøgerne, man skal ikke have tøj af/på hele tiden og en bog har a l d r i g en mærkelig pasform, forkert farve eller er udsolgt i min størrelse!

Så forleden, da jeg var i Arnold Busck, hvor der var udsalg, så jeg fik lige fyldt lidt op på bogreolen (for det er nemlig ikke fordi den i forvejen er proppet, så mine bøger nu ligger i bunker rundt omkring). Derfor er jeg nu den lykkelige ejer af en ny italiensk kogebog, samt 4 andre bøger som jeg længe gerne har ville læse. Haps, haps, haps og så var jeg 280 kr. fattigere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar