Sider

onsdag den 13. januar 2010

Okay, det ER måske på tide...

Jeg har egentlig været godt tilfreds med mit gode, gammeldags, 20 tommer kassefjernsyn. Altså, selvfølgelig ville jeg gerne have sådan et fancy faldskærm-et, men jeg syntes bare ikke at jeg havde brug for det.

Derfor var da altså først, da Søster og Svoger var her hjemme i går og vi skulle se gyserfilm (btw, så kan Børnehjemmet ikke anbefales, medmindre man er til meget uhyggelige-dræber-agtige børn!). Vi tænder for filmen, og Søster kigger meget mærkeligt over på mig og siger "hvad er der galt med billedet?"  hvortil Svoger tilføjer "Ja, det er da helt sløret".
Lige der erkendte jeg, at det nok er på tide med en udskiftning, så jeg håber på, at der er nogen (hej mor og far!), der får den glimrende idé at slå sig sammen med resten af familien og give mig et lækkert fjernsyn, når jeg fylder 25 om et par uger.

Man har jo lov til at drømme....;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar