Sider

lørdag den 2. januar 2010

Okay, nu er jeg ved at være klar igen.

Pyha, nu er jeg ved at være oppe ved overfladen igen.
Hold da op, det var hårdt på arbejdet i går. Heldigvis havde vi ikke så travlt; faktisk fik vi ikke en eneste tur før kl. 10:30, så indtil da lå vi 5 mand ovenpå og tog en tiltrængt lur. Nogle havde - ligesom jeg - sovet et par timer, imens nogle vist slet ikke havde sovet.

Jeg har ikke lige fået forfattet et "Hvad skal der ske i 2010"-agtigt indlæg, men det kommer nok.
Jeg har lige en nattevagt 19.30-08.00, inden jeg starter min første hospitalspraktik på mandag. Jeg er meget spændt på at starte og se hvad det byder på, men inden da har jeg lige en million praktiske ting jeg skal have ordnet, så nu må jeg vist hellere gå i gang.:o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar