Sider

søndag den 31. januar 2010

Bogudfordringen i januar måned.

Orv, er januar virkelig allerede slut? Så skal I da lige have status på Bogudfordringen 2010. Indtil videre gå det over al forventning, hele 10 bøger er det blevet til i denne måned - dejligt. Det er meget forskellige bøger jeg har været igennem, de har været sjove, mærkelige, triste, finurlige, spændende og tankevækkende; men uanset hvad, så har de udvidet min horisont og så er jeg jo godt tilfreds.:o)
  • Hævnens gudinde (Sara Blædel)
  • Ung velskabt pige søger... (E. Traberg Smidt)
  • By af glas (Paul Auster)
  • Genfærd (Paul Auster)
  • Det aflåste værelse (Paul Auster)
  • Hushjælp søges (Sophie Kinsella)
  • Jæger - i krig med eliten (Thomas Rathsack)
  • Klippekortshelikopter (Marianne Eilenberger)
  • Kærlighedens pris (Maria Hirse)
  • Det taler vi ikke om (Anna Grue)

2 kommentarer:

  1. Flot..men hvad skal du lave(læse)efter maj/juni...

    SvarSlet
  2. Ha ha, god pointe - jeg er dog ikke overbevist om at jeg fortsætter i det her tempo resten af året...;o)

    SvarSlet