Sider

torsdag den 3. december 2009

Husker du?



I dag er det 10 år siden, at Danmark blev ramt at det vildeste vejr nogensinde.
6 personer blev dræbt. 800 personer blev kvæstet. Værdier for ca. 13 milliarder blev ødelagt.

Jeg husker tydeligt den aften. Jeg var alene hjemme sammen med mine søstre og vi besluttede os for at vi nok hellere måtte have indendørs hygge, pga. det voldsomme vejr (al udkørsel blev da også frarådet). Men hvad hører der til indendørs hygge? En god film, selvfølgelig!

Om vi huggede om det, eller om jeg bare tabte fordi jeg er yngst husker jeg ikke, men det var i hvert fald mig der måtte cykle de 1½ km. ned til Playtime.
Jeg cyklede i den ene side af vejen. *svush, et vindstød*. Jeg cyklede nu i den modsatte side! Jeg er ret overbevist om, at vi ikke havde nogen idé om hvor farligt det egentlig var at bevæge sig udenfor - men det var nu hyggeligt, da jeg kom hjem med film og slik....:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar