Sider

torsdag den 5. juli 2012

Så virker retssystemet alligevel!

Jeg havde ellers lidt mistet tiltroen til det, efter der er gået så lang tid. - Denne episode fandt nemlig sted i påsken sidste år!

Artikel fra Hillerødposten
Artikel fra Beredskabsinfo.dk 

Jeg kan ikke huske om jeg har skrevet om det tidligere, men det var mig der kørte ambulancen (og meldte manden til politiet), og nu er der endelig faldet dom i sagen!

Åhh, hvor har jeg det bare godt med at dommeren troede mere på min (og min makkers) forklaring, fremfor manden, der nægtede sig skyldig!

Det kan han så passende tænke over det næste halve år, hvor han må nøjes med at tage bussen, når han skal til/fra samfundstjeneste. Og forhåbentlig gør han ikke sådan noget igen, når han nu også har en betinget fængselsdom hængende over hovedet.

Åhh, retfærdighedens sødme!


2 kommentarer:

  1. Det lyder da også helt vildt, hvad han har gjort :s
    Jeg tager i øvrigt hatten af for jeres arbejde. Jeg ville ikke have nerver til at køre en ambulance. Og jeg har været så glad for de ambulancemennesker, jeg har haft kontakt med, da jeg selv røg akut afsted nogle gange i november. De var supersøde og hjælpsomme, og gav lidt tryghed i nogle vildt skræmmende situationer.

    SvarSlet
  2. Tak for det, jeg er bare glad for at han blev dømt - som sagt havde jeg troet at det ikke ville blive til noget, fordi der var gået så lang tid.:o)

    SvarSlet