Sider

torsdag den 5. juli 2012

Hvad man ikke gør for videnskaben....

Jeg læste et sted, at man kan se hvilket køn baby i maven er, ved at tisse i en kop og komme en tsk. natron i.
Hvis det syder, så er det en dreng - hvis der ikke sker noget, så er det en pige.

Jeg måtte selvfølgelig lige teste det, og til min overraskelse skete der ikke en pind. Da jeg blev scannet sidst mente de godt nok at det var en dreng, men måske tager de fejl (eller og er natron-testen bare ikke så pålidelig?;o)).

Nu må vi se, hvad der kommer ud til september....:o)

3 kommentarer:

  1. Fantastisk, haha! Det minder mig om alt virakken omkring mandelolie. Det er utroligt, hvad man kan lokke folk til. :D

    Hvordan går det med dig? Der er et par måneder endnu, kan jeg se. Jeg håber, du kan holde varmen ud.

    SvarSlet
  2. Ja, der er jo nærmest ikke noget mandelolie ikke kan klare!;o)

    Det går okay, selvom jeg er nået til at jeg glæder mig ret meget til at få baby ud...:o)

    SvarSlet